Revista ,,Micul Apostol" - Nr. 2
Revista ,,Micul Apostol" - Nr. 3
Revista ,,Micul Apostol" - Nr. 4
Revista ,,Micul Apostol" - Nr. 5-6
Revista ,,Micul Apostol" - Nr. 7
Revista ,,Micul Apostol" - Nr. 8
Revista ,,Micul Apostol" - Nr. 9
Titlul revistei ,,
Micul Apostol” este sugestiv pentru că fiecare dintre noi suntem în
viaţă (sau cel puţin năzuim spre aceasta) ,,mici apostoli” în lume, prin tot
ceea ce facem - în raport cu lumea înconjurătoare, cu semenii noştri şi cu
Creatorul nostru.
Nu întâmplător
am ales ca revista să aibă 12 pagini tematice. Acest număr reprezintă numărul
Apostolilor chemaţi de Mântuitorul Hristos să-i facă ,,pescari de oameni”, care
sunt pentru noi exemplu viu de împlinire a poruncii iubirii. Sfântul Apostol
Pavel, inspirat de Duhul Mântuitorului, dedică un adevărat imn iubirii, spunând
că nimic bun şi statornic nu se poate realiza în viață fără iubire (I Cor. 13).
Acest lucru îl vor învăţa copiii unii de la alţii din paginile revistei.
Fiecare număr îşi propune să deschidă
inimile cititorilor spre cunoaşterea şi iubirea lui Dumnezeu.
Elevii vor
realiza desene, compuneri, vor povesti întâmplări din viaţă cu caracter moral
şi religios, vor compune poezii etc. Vor fi iniţiaţi şi coordonaţi de prof.
Friciu Daniela şi de colaboratorii revistei care vor forma colectivul
redacţional.
Redactarea unei
reviste al cărui colectiv de redacţie să fie format din copii a reprezentat o
motivaţie pentru încurajarea şi sprijinirea lor în exersarea limbii române şi
totodată deschiderea lor spre comuniunea cu cei din jur, acum, în perioada în
care se adânceşte criza spirituală.
Educaţia
moral-religioasă se adresează sufletului copilului, sădindu-i în acesta
frumuseţea vieţii; prin educaţia religioasă se continuă opera de modelare a
omului creat de Dumnezeu, înnobilând fiinţa umană cu tot ceea ce este mai bun
şi mai frumos.
Necesitatea
educării copiilor în spiritul valorilor moralei creştine (bunătatea, dragostea,
iubirea, iertarea, încredere) este încă un imbold pentru realizarea acestui
proiect. Copiii învaţă din ceea ce văd, sufletele lor sunt nepervertite, astfel
adulţii pot constitui modele de comportare; deprinderile morale apar ca răspuns
la cerințele externe sau ca imitare a comportamentului adulţilor
Cultivarea
limbii reprezintă obiectivul esenţial în formarea copiilor cu o cultură
comunicaţională şi literară de bază capabili să înţeleagă lumea în care trăiesc
şi să o transforme, să se cunoască pe sine şi să se transforme, să recepteze şi
să transmită mesaje, exprimându-şi gândurile şi sentimentele într-un limbaj
suplu, bogat, nuanţat.
Aşteptăm sugestiile şi opiniile dvs.
REDACŢIA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu